четвер, 21 травня 2020 р.

Українська лїтература 8 клас 22.05.2020 року

Тематична контрольна робота 

Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса

 

ВАРІАНТ І

Початковий і середній рівні

1. Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука потрібен був дракон, щоб

А знайти собі зятя

Б прославитися в битві з ним

В настрахати ворогів

Г залучити туристів

2. Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій зустрічі

А квіточку

Б сонечко

В бджілку

Г метелика

3. Чого не робив Федько з повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» для закоханого Вітьки?

А складав серенаду

Б давав списувати домашні завдання

В написав вірша до газети

Г добував гроші для кіно

4. Високий, худий, запальний, рвучкий. Це портретна характеристика героя повісті В. Чемериса

А Вітьки

Б Федька

В Петра

Г Грицька Причепи

5. Сватання до Галі Козачок у сюжеті повісті В. Чемериса є

А експозицією

Б зав’язкою

В кульмінаційним моментом

Г розв’язкою

6. Найбільше кінь Шептало не любив

А їздити на базар, крутити колесо

Б ходити з усіма кіньми на водопій

В возити важкі вантажі — дрова, цеглу

Г битися, штовхатися біля кормушки

 

Достатній рівень

7. Продовжте речення.

Прикладом знеособлення людини є герой твору... Чому? Поясніть свою думку.

8. Порівняйте образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка та Галі Козачок із повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання», знайдіть спільне та відмінне.

 

Високий рівень

9. Виконайте одне із завдань.

А Напишіть твір-роздум «Значення культури спілкування, перших почуттів підлітків у подальшій долі, в утвердженні себе як особистості в соціумі».

Б Придумайте інше закінчення історії дракона Грицька за умови, що він завчасно полетів із Люботина в інші краї.

 





Тематична контрольна робота 

Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса


ВАРІАНТ ІІ


Початковий і середній рівні

1. Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з’явився біля Люботина, не влаштовував князя, тому що був

А одноголовим і маленьким

Б надто страшним і сильним

В добрим, освіченим

Г іншої віри

2. Учителем дракона Грицька із повісті-казки Ю. Винничука був

А сам князь

Б пустельник

В князівна Настасія

Г таємний радник князя Антось

3. Через дуель Вітьку з повісті В. Чемериса

А заарештували                       

Б вигнали зі    школи

В покарали батьки                    

Г образила дівчина

4. Вітька з повісті В. Чемериса назвав Галю «зміюкою лукавою», бо вона

А розповіла усім дівчатам, що він у неї закохався

Б запросила на побачення ще й Петра

В відверто посміялася з хлопця

Г підкупила його секунданта Федька халвою

5. Маленький, товстий, флегматичний, смаглявий. Так описує В. Чемерис у повісті «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»

А Вітьку                                    

Б Левонтія

В Федька

Г Петра

6. Кінь Шептало з оповідання В. Дрозда пишався

А своєю силою, красою, незвичайністю

Б тим, що він був чемпіоном з бігу

В своїми предками — цирковими кіньми

Г тим, що його любив конюх і підгодовував смачненьким

 

Достатній рівень

7. Продовжте речення.

Проблеми людини в суспільстві, свободи й неволі, особистості й натовпу розглядаються у творі... Як саме ? Поясніть.

8. Поясніть алегоричність образів дракона Грицька, пустельника та князя з повісті-казки Ю. Винничука «Місце для дракона».

 

Високий рівень

9. Виконайте одне із завдань.

А Напишіть невеликий твір «Актуальність твору Ю. Винничука “Місце для дракона” для сьогодення».

Б Уявіть зустріч друзів із повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» через десять років та опишіть її. Пофантазуйте, не виходячи з логіки характерів, яким вони можуть стати.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар